Геометричні фігури є дуже різноманітними. Існує кілька принципів їхньої класифікації, згідно з одним з яких, вони поділяються на двовимірні і тривимірні. Перші легко впізнати, бо вони є плоскими. А от тривимірні фігури окрім широти і довжини мають також і глибину. Зображення тривимірних фігур є досить складним, адже аркуш паперу чи то екран планшету в будь-якому разі є плоскими. Саме тому для позначення третього виміру існує не до кінця видима сторона – та, що і відображає глибину фігури. У ході виконання цієї вправи серед кількох різних двовимірних фігур дитина має знайти одну тривимірну, яка і є зайвою. Учень аналізує зображення, бачить, яка саме фігура є об'ємною, і обирає її. Після цього дитина переходить до наступного рівня вправи, де знову стикається з аналогічним завданням, тільки фігури будуть вже іншими. Завдяки цій вправі розвивається просторове мислення дитини, вона вчиться відрізняти плоскі обʼєкти від обʼємних, двовимірні фігури від тривимірних. Це вміння є дуже важливим як у геометричній науці, так і у повсякденному житті.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.
Учень/учениця: розрізняє характерні ознаки (наприклад, трикутник є замкнутою фігурою з трьома сторонами) з нехарактерними (колір, орієнтація, загальний розмір); будує та зобажує геометричні фігури з характерними ознаками.