Розвиток вміння швидко рахувати може здійснюватись багатьма способами. Візуальне оформлення цієї вправи досить мінімальне, аби не відволікати дитину від мети – навчитись виконувати завдання якнайшвидше і, звісно, правильно. На екрані міститься числовий ряд. Над ним є завдання, у якому вказано, яке число є різницею, тобто результатом дії віднімання. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб серед елементів числового ряду знайти ті числа, які можуть бути іншими частинами цього прикладу, тобто зменшуваним і відʼємником для цієї різниці. Таким чином учень самостійно підбирає складові частини прикладу. Щоб пройти на наступний етап, учню треба просто виділити потрібні числа, натиснувши на них. Незалежно від того, чи правильний вибір зробив учень, він все одно переходить на наступний етап завдання, де побачить на екрані новий числовий ряд і інше число у завданні. Важливо, щоб з кожним етапом вправи учень виконував цю дію не тільки без помилок, а й якнайскоріше. Таким чином завдання перетворюється у гру на швидкість.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа. Наприклад, якщо відомо що 8 + 3 = 11, то 3 + 8 = 11 також відомо (переставний закон додавання). Щоб скласти 2 + 6 + 4, два числа можуть бути складені таким чином 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12 (асоціативна властивість додавання).
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.