Ця вправа теж тренує вміння дитини рахувати без помилок і обчислювати суму якнайшвидше, але вигляд має особливий. На екрані перед учнем просто набір чисел без будь-яких математичних знаків. Над числовим набором, де цифри знаходяться без особливого порядку, хаотично, є завдання до етапу вправи. У ньому чітко вказано число, яке є сумою, тобто результатом додавання. Завдання дитини полягає у тому, об найти серед набору чисел ті два, які є доданками і утворюють разом саме ту цифру, що вказана у завданні. Для цього учень аналізує числовий ряд і обирає два його елементи. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап вправи, навіть якщо її вибір хибний (у такому випадку правильний варіант опиниться на екрані перед продовженням вправи, щоб учень міг вчитись на своїх помилках), і на екрані зʼявляється новий ряд чисел. У завданні також вказано буде вже іншу цифру, яка є сумою двох доданків. Важливий нюанс цього завдання – швидкість, з якою дитина знаходить два доданки. Хоча спочатку учень виконує вправу досить повільно, з кожним етапом він вчиться, а вправа перетворюється на гру на час, хоча і без обмежень.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.