І всередині підвиду тривимірних фігур є свої критерії для диференціації та класифікації. У цій вправі дитина має вилучити з ряду тривимірних фігур ту, яка значно відрізняється від інших, подібних між собою. Коли дитина це робить, виділяючи ту фігуру, яку вона вважає зайвою, то проходить далі, на наступний рівень вправи. Там учень знову побачить перед собою на екрані ряд фігур. Але, звісно, це вже будуть нові фігури, і зайва фігура знаходитиметься не на тому місці, що минулого разу. Дитині буде цікаво рухатись між рівнями вправи і кожного разу бачити щось нове, знайомитись з фігурами, яких вона ще не бачила. У випадку ж хибної відповіді дитина все одно продовжить виконання завдання, просто правильний варіант зʼявиться на екрані поряд з неправильним, і учень зможе вчитись на власних помилках. Завдяки цьому помилка з поразки перетворюється на цінний досвід, а виконання вправи залишається цікавим.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.
Учень/учениця: розрізняє характерні ознаки (наприклад, трикутник є замкнутою фігурою з трьома сторонами) з нехарактерними (колір, орієнтація, загальний розмір); будує та зобажує геометричні фігури з характерними ознаками.