Колір не є головною рисою геометричних фігур. Вони характеризуються співвідношенням сторін, кутів та інших своїх елементів. Ця вправа діє на свідомість учня тонко. На кожному етапі перед дитиною зображено ряд геометричних фігур. Більшість з них мають однаковий колір, але не всі. Є одна фігура, що відрізняється від інших за цим параметром. Її і має обрати дитина. Але важливо, що на кожному етапі дитина побачить багато різних фігур, всі вони є обʼємними. Учень запамʼятає їх і зможе в майбутньому працювати з ними швидко та успішно. Ця вправа залишається цікавою для учня саме завдяки тому, що протягом виконання завдання він постійно буде зустрічатись з новим. І навіть якщо випадково він натисне не на той варіант, то все одно перейде на наступний рівень, просто правильна відповідь з’явиться на екрані, щоб учень зрозумів свою помилку.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.
Учень/учениця: розрізняє характерні ознаки (наприклад, трикутник є замкнутою фігурою з трьома сторонами) з нехарактерними (колір, орієнтація, загальний розмір); будує та зобажує геометричні фігури з характерними ознаками.