Одна з можливостей під час роботи з числами та цифрами – це порівняння кількості предметів. Одна група обʼєктів може бути за кількістю меншою, більшою або дорівнювати іншій. Ця вправа тренує не тільки здатність визначати, у яких відносинах між собою знаходяться дві групи, а й самостійно змінювати кількість обʼєктів у одній з них відповідно до завдання. На екрані дитина бачить дві групи предметів та персонажа, який з ними повʼязаний. Наявність ілюстрованих обʼєктів та того чи іншого героя є сюжетною складовою завдання, яка водночас і робить його більш цікавим для дитини, і разом з цим змушує її більш ретельно підходити до процесу виконання. Суть завдання полягає у тому, що учень має додати або відняти до тої чи іншої групи ще один або ж кілька предметів таким чином, щоб їхня кількість в обох групах була рівною. Тож, якщо, скажімо, у правій половині екрана три ескімо, а у лівій – п’ять цукерок, то треба саме до групи справа додати ще два обʼєкти. Після цього дитина переходить до наступного етапу вправи, де бачить не тільки нові предмети, а й іншу їхню кількість у кожній з груп.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.