Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дзеркальна симетрія розповсюджується на велику кількість об’єктів, серед яких – деякі геометричні фігури. Власне, сама тема симетрії у контексті вивчення математичної науки має зв’язок саме з геометрією. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати, чи є дзеркальними, тобто симетричними відносно осі (уявній лінії дзеркала, яке було опущено між фігурами), тобто лінії між ними. Дзеркальні фігури не просто належать до одного виду або мають однакову площу та периметр. Вони відповідають одна одній за положенням на площині. При цьому вони не однакові. Якщо уявити, що одна з них, не змінюючи положення, підлітає та лягає на іншу, вони не мають рівно накладатись. Натомість перевірити, чи є фігури дзеркальними, можна за допомогою іншого прийому. Треба уявити, що лінія симетрії – це лінія, по якій зігнули умовний аркуш паперу з цими фігурами, тобто їхню площину. Якщо по цій лінії зігнути площину вдвічі, то дальні кути фігури зустрінуться – і ось тоді, якщо вони, звісно, симетричні, вони мають поєднатись рівно. Вся робота по перевірці симетрії є більше творча, адже вимагає від дитини не лише розуміння самого явища дзеркальної симетрії, а й образного мислення. На кожному етапі перед школярем міститься зображення нової пари фігур, але питання одне й те саме – чи є вони дзеркальними. Між рівнями дитина переміщується тоді, коли відповість: «так» або «ні».  Ця вправа демонструє, що для симетрії є важливим не лише те, наскільки подібні фігури, а й у якому положенні вони знаходяться. А різноманіття фігур дає учню розуміння універсальності алгоритму роботи з цими поняттями та пошуку симетричних фігур серед звичайних, не дзеркальних.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.7
Чи дзеркальна фігура?
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися