Ділення – досить своєрідний математичний процес, у ході якого початкове число розділяється на певну кількість однакових частин. Початкове число – ділене, кількість частин – дільник, а те, який зміст у одній такій частині, визначає частка, тобто результат ділення. Школяр вже знає, що далеко не завжди можна розділити певне число на інше рівно. Інколи вони не підходять для цього. Досі дитина вирішувала цю проблему завдяки остачі. Школяр знаходив найближче до наведеного підходяще для дільника ділене, після чого виконував дію ділення і в якості остачі вводив різницю між початковим діленим і тим, яке довелось використати. Однак, також проблему ділення непідходящих чисел можна вирішити за допомогою дробів, насамперед – за допомогою десяткових дробів. Цілу частину можна сприйняти як дріб таким чином. Скажімо, ділене – це число 25, а дільник – це число 4. Дитина знає, що на рівні чотири частини 25 розділити на вдасться, тому сприймає це число як «25,0». Тоді виходить, що дитина ділить спершу 24 (найближче менше число) на цю четвірку, після чого остачу вже сприймає як дріб. Таким чином, розділивши 24 на 4, треба 1 в остачі розділити на 4. Не виходить знову, бо одного нуля бракує? Тоді додаємо ще один: 1,00 ділимо на 4 і виходить частка 0,25. Отже, кінцева відповідь – 6,25. На кожному етапі перед учнем міститься один такий приклад. Всі вони вирішуються за алгоритмом, який було описано вище. Оскільки такий спосіб опрацювання дробів є новим для дитини, під прикладом вже є готові варіанти відповіді, тож дитині залишається лише вибрати правильний, після чого необхідно перенести його у порожню клітинку після знаку рівності, після чого почнеться новий етап завдання.