Не дивлячись на те, що дробові числа відрізняються від цілих за своєю природою, у випадку з десятковими числами, де є обидва типи виконання таких операцій як додавання та віднімання здебільшого немає особливої проблеми. Звісно, дріб – це лише частина цілого числа, при чому досить незначна, але при виконанні названих вище дій правила роботи такі самі, як і з цілими: коли у розряді кількість перевищує девʼятку, число переходить у наступний більший розряд. При чому більший – в буквальному сенсі. Варто памʼятати, що кожен наступний розряд десяткового дробу, хоча й називається похідним словом від більшого терміну «десяті, соті, тисячні», насправді є меншим. Чим дріб більший, тим ближчий він до коми, що розділяє його та цілий компонент числа. В такому випадку десяткове число сприймається просто як дуже велике багатоцифрове число. А відтак для ефективної роботи з ними варто задіяти формат подання чисел у стовпчик. Цим і займеться дитина під час виконання цієї вправи. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією додавання або віднімання (в залежності від етапу вони змінюються і чергуються), де числа подаються у стовпчик. Під горизонтальною рискою є каркас десяткового числа, яке є результатом цієї дії. Учень виконує всі обчислення, після чого вводить у порожні клітинки відповіді цифри. Головне у цих операціях – не забути про кому, але вона вже стоїть на своєму місці, тож значення цього завдання у тому, аби дитина просто звикла рахувати десяткові числа, як звичайні багатоцифрові. Кожне число виповнено у своєму кольорі, а поряд з ним – малюнок, який також змінюється на кожному етапі – це урізноманітнює завдання з візуальної точки зору.