У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у діленні на відносно невеликі числа. На кожному етапі перед учнем на екрані местиметься новий приклад з цією дією, проте всі вони обʼєднані одним: дільник є числом від одиниці і до «12». Це робить завдання достатньо простим, щоб приклад мав класичний рядковий формат. Завдання просте: знайти частку. Важливо, що ділене, на противагу дільнику, може бути й досить великим багатоцифровим числом. Ділити дитина має від більшого розряду до меншого. Наприклад, якщо треба розділити «8 412» на «4», то спочатку треба ділити вісімку, потім – четвірку, а оскільки одиниця не четвірку не ділиться, береться й цифра з наступного розряду, тобто «12». Отже, для цього прикладу відповідь – це «2 103». При цьому важливо, що всі ділені та дільники підібрані таким чином, щоб можна було виконати дію ділення без остачі, рівно. Тож навіть якщо дільник буде представлений числом «11», ділене цілком підійде для того, щоб працювати з ним. Коли дитина у порожню клітину після знаку рівності введе результат дії ділення, то пройде на наступний етап. Для того, щоб виконання вправи не було надто одноманітним для учня, кожен рівень супроводжується також і додатковими ілюстраціями. Вони досить невеликі і не мають відношення до математики, але симпатичні інопланетяни, монстрики або казкові тваринки урізноманітнюють візуальний ряд вправи і роблять виконання завдання більш цікавим для учня. Це мотивує дитину рухатись між рівнями і виконувати ділення без помилок, а також просто розважає школяра, показуючи, що математика – це зовсім не нудно.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.