Як вже знає дитина, при множенні на круглі числа, окрім, власне множення на значущу цифру, перший множник збільшується у розряді на стільки нулів, скільки їх є у другому множнику. Оскільки ділення – процес протилежний до множення, то і ділення з круглими числами відбувається за протилежними правилами. Наприклад, якщо треба розділити «30 000» на «30», то в результаті не лише діляться дві трійки, а й забирається один нуль, в результаті частка виглядає так: «1 000». У ході виконання цього завдання дитина на практиці опрацьовуватиме цю тему, при чому робитиме це більш цікавим способом. На екрані перед дитиною міститься приклад з дією ділення – новий для кожного наступного етапу завдання. При цьому дільників два, тоді як дільник – одне велике число. Один з дільників пропущено, тоді як частка є відомою. Отже учень має зрозуміти, який саме дільник пропущено. Всі числа є круглими, отже учень має використати вже відомі йому правила знаходження невідомого дільника у комбінації з правилами ділення на круглі числа. Звісно, щоб знайти дільник, учень може піти довгим шляхом: спочатку помножити частку на відомий дільник, після цього розділити ділене на результат цієї дії. Цей спосіб підходить для проходження перших кількох рівнів завдання. Далі акцент робиться саме на розумінні. Дитина має зрозуміти, дивлячись на частку та відомий відʼємник, скільки нулів має бути у невідомому відʼємнику. Після цього залишається тільки знайти значущу цифру цього числа. Коли учень вводить невідомий відʼємник у порожню клітинку, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Приклад там, звісно, буде вже інший.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.
Пояснювати вирази з різною кількістю нулів, множити число на 10, і пояснювати розміщення десяткової точки у числах, коли десяткове число множиться або ділиться на 10. Розкладати цілі числа на множники для того, щоб відобразити множення на 10.