Ділення – це математична дія, яка означає розділення початкового числа (діленого) на певну кількість рівних частин (дільник), де одна така частина цілого називається часткою. Відтак ділення є здебільшого процесом зменшення початкового числа. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься працювати з діленими, які тотожні між собою (за виключенням розрядності). На екрані перед учнем міститься таблиця. Такий формат подання числової інформації було вибрано не випадково, адже це, по-перше, зручно для роботи з багатьма числами, а по-друге, це урізноманітнює звичний формат прикладів, які подаються в один рядок. У першому стовпчику містять приклади з дією ділення. Дільник однаковий, а от ділені різні: на кожному наступному рівні таблиці у цьому числі на один розряд, а відповідно на один нуль, більше, хоча значущі цифри не змінюються. Наприклад, спочатку треба розділити «350» на «10», а «поверхом» нижче – вже «3 500» на «10». В іншому стовпчику знаходяться відповіді на ці приклади, при чому у хаотичному порядку. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити ці результати так, щоб вони відповідали виразам. Коли учень це зробить,то побачить, як вони співвідносяться між собою. Цікаве спостереження, яке має помітити учень, полягає у тому, що утворюється подібна до першої пірамідка з відповідей. З точки зору візуального оформлення це привертає увагу учня і дає йому можливість краще запамʼятати цей урок. Коли ж учень переміщує всі частки до своїх прикладів з діленням, то й переходить на новий етап завдання.
Визнати, що в багатозначному числі, цифра, що стоїть на одному місці, становить в 10 разів більше, ніж та, що знаходиться праворуч від цієї, і 1/10 від тієї, стоїть ліворуч від неї.