З діленням на десяткові дроби відбуваються цікаві процеси, які змушують здивуватись. Завжди ділення – це процес зменшення початкового числа, чи не так? Спочатку кількість ділять на певне число частин, рівних між собою за обсягом. Обсяг однієї частини – частка, початкове число є діленим, а те, на скільки частин його розділили, є дільником. Тож частка завжди менша, ніж ділене. Завжди, але не у випадку, коли дільником виступає десятковий дріб. Загалом, це логічно: якщо помножити на 10, то розрядність початкового числа збільшиться на один «щабель» цієї умовної ієрархії, а якщо розділити на 10, то зменшиться. Відповідно, якщо помножити на 0,1 то розрядність зменшиться на один щабель, а якщо розділити на 0,1, скажімо, 2,3, то це все рівно, що помножити цей дріб на десять – в результаті буде «23». На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення своєрідної пірамідки з чисел. Діленими є десяткові дроби або ж мішані числа. Дільниками завжди виступають десяткові дроби, де єдиною значущою цифрою є одиниця, тобто 0,1, 0,01 і 0,001. Учень має по черзі поділити наданий десятковий дріб на ці числа, ввівши у порожні клітинки після знаків рівності відповідні частки. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де діленим буде вже інше мішане число, хоча дільники залишаються такими ж. Над пірамідкою прикладів міститься знак питання. Щоб отримати пояснення цього процесу, досить навести на нього курсор або пальчик – в залежності від пристрою, яким користується школяр для навчання.