Ця вправа продовжує цикл завдань, які присвячені повторенню правил знаходження невідомих компонентів математичних дій. Однак, якщо кожне з кількох попередніх завдань було присвячено лише якомусь одному елементу суто конкретної дії, то цього разу дитина тренуватиметься правильно знаходити будь-який невідомий компонент рівняння, яке може містити всі чотири основні дії, тобто додавання, віднімання, множення та ділення. Важливо памʼятати, що для додавання і множення положення елементів (окрім числа-результату) не має значення, як от для ділення та віднімання – має. Власне, саме положення зменшуваного тіа відʼємника в одному випадку та діленого й дільника в іншому і визначає результат: ділене, як і зменшуване, є обʼєктом операції, а не просто одним із учасників дії. Тож важливо, аби школяр не переплутав правила роботи з числами при знаходженні невідомих компонентів рівнянь, орієнтуючись саме на описану в них дію. Прицьому дана вправа має досить сильно виражений ігровий аспект. На екрані перед школярем міститься набір рівнянь, які розташовані послідовно одне під одним. У кожному – інші числа та інша дія. Змінюється також і положення невідомого числа. Наприклад, на одному етапі вправи треба знайти невідомий дільник, а на іншому – ділене. Дитина послідовно розвʼязує кожне рівняння. Знаходячи числа, які ховались за буквами, школяр згадує уроки української мови. Кожне це число є порядковим номером певної букви. Наприклад «1» є номером для літери «а», бо вона є у абетці першою. Таким чином, кожна цифра ховає свою літеру, а всі разом вони, ці букви, утворюють певне слово. Після того, як школяр його розшифрує і впише у каркас (ряд порожніх клітин під рівняннями), почнеться наступний етап завдання.