Орієнтуватись у числах, які є елементами прикладу з дією ділення, трохи складніше, ніж з іншими через те, що без остачі лише деякі числа можуть ділитись між собою. У ході виконання цього завдання дитина закріпить вміння визначати такі числа, при чому робитиме це у ігровій формі. На екрані перед дитиною міститься малюнок новорічної ялинки. Біля неї є набір прикрас. На кожній кульці є своє число. Над малюнком міститься формулювання завдання, де вказано число-критерій. В залежності від рівня змінюється не лише воно і ті числа, котрі знаходяться на іграшках, а й принцип вибору. Наприклад, на одному рівні треба знайти ті іграшки, на яких зображено числа, що можуть виступати дільниками з вказаним у завданні діленим. На іншому рівні вони вже міняються місцями: треба знайти числа, які можна розділити на вказане у завданні. Дитина розуміє, що до числа із завдання підходять різні числа, які між собою, здавалося б, не повʼязані. Різні, але далеко не всі. По черзі вибираючи, які саме числа підходять під визначення у завданні, дитина переміщує іграшки з ними на новорічну ялинку. Коли ж учень прикрасить всіма правильними кульками ялинку, то пройде на наступний етап. У ході виконання цієї вправи учень тренується, перш за все, швидко орієнтуватись у числах, а також подумки складати приклади, точно розуміючи, яку роль грає кожен його компонент. При цьому особливий наголос робиться на тому, що числа треба підібрати такі, щоб не залишилось остачі. Завдяки цьому дитина запамʼятає цілком конкретні приклади, наприклад, що «96» ділиться і на «3», і на «2», і на «8».