Ця вправа продовжує тему роботи з часом. Цього разу учень визначатиме, хто перший звільниться або доробить ту дію, яку він почав виконувати певний час назад. Це завдання має дещо вузьку специфікацію, адже на кожному етапі, хоча сюжет буде інший, але будується він за одним і тим самим алгоритмом. Двоє персонажів виконують певну дію – кожен свою. Відомо, коли вона почалась для них обох. Скажімо, дівчинка пішла на тренування із танців о «14:20», а хлопчик пішов у кіно о «15:00». Відомо також, скільки триває те, чим є зайнятий кожен з дітей. Залишається визначити, хто з них звільниться перший. Для цього школяр має окремо проаналізувати випадок з кожним з них. Дитина бере час початку дії першого персонажа, додає до нього час виконання цієї дії, а результат запам’ятовує. Після цього дитина повторює цей порядок дій з другим персонажем. Далі залишається лише порівняти результати обох обчислень. Коли учень це зробить, то зрозуміє, хто звільниться раніше. Відповівши на це питання, дитина проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій. На наступному етапі будуть нові герої, зайняті вони будуть вже іншими справами, та й триватимуть їхні заняття вже інший проміжок часу. Однак, мета завжди одна й та сама – визначити, хто ж звільниться першим. Ця вправа є не лише цікавою з точки зору подання інформації (адже учню доводиться тримати в пам’яті результат обчислень першого персонажа, поки він працює з другим), а й корисною, адже дозволяє навчитись швидко, правильно та легко визначати кінець роботи, коли б вона не почалась. Адже в житті зазвичай доводиться просто вираховувати, коли закінчиться те чи інше зайняття. Якщо ж робити це водночас для двох героїв, то для однієї людини виконання цієї ж дії стане вкрай простим.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;