Система координат є досить своєрідним інструментом для визначення місцеположення точки у просторі. Один із специфічних моментів – можливість доповнення системи координат ще кількома аналогічними полями, що перетворює її на одну з кількох координатних чвертей. Ух оді виконання цього завдання дитина познайомиться з цим явищем. На екрані перед учнем міститься зображення чотирьох координатних чвертей, які обʼєднані в одну площину. Власне, слід сприймати їх навпаки: що площину розбито на чотири координатні чверті, де кожна представляє з себе систему координат, і всі вони починаються в точці «0», яка є спільною для чотирьох систем, а відтак напрямок руху по осям різний в залежності від чверті. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб визначити, в якій саме чверті знаходиться названий у формулювання завдання предмет. Предметів небагато, заплутатись в них не вийде – всі вони істотно відрізняються між собою. тож школяр просто знаходить відповідний малюнок на координатній площині, після чого називає номер чверті, де цей обʼєкт знаходиться. Ось тут і ховається складність завдання. Дитина має памʼятати, як нумеруються чверті площини координат. Та, до якої учень звик, що йде осями вгору та вправо, є першою, а рахунок йде від неї проти годинникової стрілки. Варіанти відповіді знаходяться під зображенням площини координат. Коли школяр дає відповідь стосовно неї, то проходить на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії, однак у системі координат треба буде шукати новий обʼєкт, і їхнє різноманіття є запорукою збереження цікавості дитини до виконання завдання.
Використовувати пару перпендикулярних числових прямих, які називаються осями, для визначення системи координат, з перетином прямих (початок координат), розташованих так, щоб вони співпали з 0 на кожній прямій і заданою точкою площини, розташованої за допомогою упорядкованої пари чисел, що називається її координатами. Усвідомити, що перше число вказує, наскільки далеко потрібно рухатися від початку в напрямку однієї осі, а друга цифра показує, наскільки далеко потрібно рухатися у напрямку другої осі, за умови, що назви двох осей та координат відповідні. (наприклад, x-осі та x-координаті, осі-y та координаті-y).