Взаємодія чисел – тема досить цікава та особлива. Якщо зазвичай вона обмежена лише умовами одного прикладу, то при утворені ланцюжка обчислень цих обмежень більше немає. Ланцюжок обчислень – це послідовність дій, коли з результатом попереднього прикладу виконується інша дія – і так до кінця ланцюжка. Добуток одного виразу стає доданком (множником, зменшуваним, діленим – все залежить від умов конкретного ланцюжка) для наступного. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з ланцюжком обчислень. На екрані міститься зображення такого ланцюжка – нового для кожного наступного рівня вправи. Все починається з числа, котре знаходиться всередині геометричної фігури – кола чи трикутника, сама форма фігури неважлива. Від числа йде стрілочка до нової фігури, поки порожньої. Зверху над стрілкою написана дія, яку треба зробити та число для взаємодії. Наприклад, знак множення та число «4», що означає – необхідно помножити початкове число на четвірку. Результат множення треба вписати у другу фігуру. Від неї йде наступна стрілочка – і так далі, поки ланцюжок не закінчиться. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виконувати всі потрібні дії з результатами попередніх, продовжуючи ланцюжок і заповнюючи порожні клітинки. Коли школяр заповнить їх усі, то пройде на наступний етап. Важливо, що навіть одна помилка зробить подальшу роботу над ланцюжком марною, тож учень має бути уважним, адже дії, з якими він працюватиме під час виконання вправи, є різними – це і множення, і додавання, і ділення, і віднімання. Кожен рівень супроводжується ілюстрацією, яка доповнює візуальний ряд і додає завданню настрою справжньої гри.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.