Цифри складають число, для якого вони є своєрідним будівельним варіантом. При чому те, яку кількість умовних предметів означає число, залежить не лише від цифр, що входять до його складу, а й від того, як вони співвідносяться між собою, тобто, в яких розрядах знаходяться цифри. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити конкретну цифру у числі за назвою її розряду. На екрані перед школярем знаходиться зображення кількох чисел. Всі вони досить великі і багатоцифрові. Вони сягають десятків тисяч, при чому більшість розрядів цих чисел містять значущі цифри. Над ними міститься зображення персонажа, котрий тримає у своїх руках цифру. Наявність цього героя додає вправі більшої інтерактивності. До дитини ніби звертається цей персонаж, тож учень відчуває більшу мотивацію успішно виконати вправу, ніж якби він просто працював з «голими» цифрами й числами. Над цим персонажем сформульовано завдання. Там вказано, в якому розряді має бути цифра, що містить у персонажа. Дитина уважно аналізує кожне число знизу і шукає те, де у вказаному розряді саме ця цифра. Важливо, що у контексті вправи те, наскільки великими є ці числа, не грає ніякої ролі. Наприклад, якщо задано знайти число, де двійка знаходиться у розряді десятків тисяч, то дитина пригадує, що даний розряд означає пʼяту цифру від початку числа. Відповідно лише на неї при аналізі кожного числа школяр і має звертати увагу, тоді як всі інші цифри дитині ліпше ігнорувати. Коли ж школяр знаходиться число, де потрібна цифра у вказаному розряді, то проходить на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії, хоча зображення на екрані (тобто персонаж, його цифра, всі числа під ним та розряд, названий у завданні) буде вже іншим.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.