Ця вправа фактично є тренуванням дитини у розвʼязуванні рівняння, хоча вираз, з яким працюватиме дитина й має іншу назву. На екрані перед школярем міститься математичний приклад, де є кілька елементів, а також – відомий результат. Дії, які можуть бути у цьому прикладі, теж різноманітні. Наприклад, між першою парою чисел знак «плюс», котрий означає додавання, а після другого числа та перед третім – знак множення. Результат вже є відомим, і він вказаний правильно. Проте один з елементів виразу є невідомим. На його місці знаходиться малюнок стороннього предмета, який приховує те чи інше число. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти, яке це число. Зробити це дитина може, розібравшись у послідовності дій прикладу та відтворивши її у правильному порядку. Дитина має памʼятати, що спочатку виконується множення та ділення, а вже потім – додавання й віднімання. Отже, якщо невідомим є множник, то спочатку треба розділити результат прикладу на відомий множник, після чого відняти третє число-доданок (якщо третьою дією є саме додавання). У інших випадках алгоритм виконання вправи змінюється згідно з правилами пошуку невідомого члена виразу. Коли дитина записує, яке число ховається за малюнком, то проходить на наступний етап до подібного завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії, проте вже керуючись актуальними для нового прикладу правилами. Малюнок, який заміняє число, грає роль «х», тобто «ікса», проте наявність більш цікавого візуального образу, ніж у звичайному рівнянні, робить і виконання всієї вправи більш цікавим для дитини.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.