Геометричні фігури діляться на два великих види: двовимірні, які розташовуються на площині, та об’ємні, тобто тривимірні. Другий вид є більш складним для сприйняття та опрацювання. Те, що вони називаються тривимірними, означає, що окрім довжини та ширини вони мають також і глибину, тобто представляють з себе зображення таких самих об’єктів у просторі, як і ті, що оточують дитину. А це означає, що у них частіше більше сторін, кутів, а деякі з них є невидимими, адже знаходяться за іншими, поза полем зору глядача. Щоб у майбутньому зробити опрацювання цих фігур більш простим, треба почати з правильного розпізнання їх. Для цього й було створене це завдання. У ході його виконання дитина вивчить ті особливі прикмети, які мають дані фігури. На екрані перед учнем міститься одна така фігура на кожному етапі завдання. Сама вона не називається. Поряд з нею міститься цілий набір особливих прикмет, серед яких – кількість граней, вершин, особливість взаємодії та зв’язку між ними тощо. Учень має вибрати ті прикмети, які властиві саме цій фігурі. Для цього дитина має використати як свої знання з геометрії тривимірних фігур, так і просту спостережливість. Коли учень вибере всі прикмети фігури на екрані, то пройде на наступний етап завдання. Там на нього чекатиме аналогічне завдання, от тільки не лише фігура буде іншою, а й ці риси для її опису. Завдяки цій вправі учень вивчить, які саме особливості фігурам властиві, а які – ні, що саме характеризує та визначає об’ємну фігуру, як її елементи співвідносяться та чому при наявності однієї особливої прикмети інша відразу категорично відпадає з цього списку. У майбутньому ці знання складуться у базовий портрет геометричних об’ємних фігур, що стане у нагоді при виконанні більш складних завдань з ними.