Ця вправа продовжує вивчення теми периметра двовимірних геометричних фігур. Вивчення будь-якої теми необхідно супроводжувати досить великим об’ємом практичних завдань, аби нові знання вкорінились в людину, і користуватись ними можна було б швидко, ефективно та без зусиль. Це цілком стосується і теми знаходження периметра. Однак, просто виконувати низку вправ, які присвячені знаходженню периметра у різних фігур, недоцільно. Дитина швидко втомиться від цієї теми, втратить інтерес та концентрацію. Саме тому доцільно урізноманітнювати завдання, додаючи до нього нові рівні інформації. Цього разу знаходження периметра буде лише першим кроком, тоді як мета дитини при виконанні цієї вправи – знаходження фігури з найбільшим периметром з-поміж інших наявних на рівні. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься новий ряд фігур, які відрізняються між собою за належністю до різних видів: трикутник, ромб, паралелепіпед, квадрат, прямокутник – варіантів маса. Їхні сторони вказані, тож дитині буде просто обчислити значення периметра для кожної з них. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити фігуру з найбільшим периметром. Для цього дитина має послідовно знайти цю величину для кожної з них, після чого обрати найбільшу. Робити це легко, адже формула знаходження периметра універсальна: необхідно додати довжину кожної сторони. Прицьому окрім того, що учень отримує безцінну практику у пошуках периметра різних фігур, він звертає також увагу й на кілька цікавих особливостей. Візуально фігури у ряді здаються близькими за розмірами. Виконуючи це завдання, школяр дізнається, що ані кількість сторін, ані їхнє розташування не дає переваги у довжині периметра одного виду фігур над іншими.