При виконанні математичних дій дуже важливим є правильний прядок. У класичній математиці прийнято природній порядок письма – зліва направо та зверху вниз. Це стосується всього, окрім збільшення чисел по розрядах – традиційно кожен наступний розряд розміщується зліва від меншого. Проте, працюючи з прикладом, дитина має памʼятати про послідовність дій та те, що можна назвати їхньою ієрархією. У множення та ділення є перевага перед додаванням та відніманням. Скажімо, якщо у прикладів три числа, і між ними символи «плюс» та «мінус», то дії виконуються у природному порядку – по черзі від лівого числа до правого. Проте якщо у прикладі з цими діями сусідствують множення та ділення, то вони мають перевагу – саме ці дії виконуються першими. А вже потім, з результатами множення та ділення виконується додавання чи віднімання. Якщо ж у прикладі є багато дій множення та ділення, то вже вони виконуються в правильному порядку, після чого добуток або частка опрацьовуються при додаванні чи відніманні. Проте у цій системі є одне велике виключення – круглі дужки. Вираз, що знаходиться у них, має абсолютну перевагу першості. Не важливо, де він знаходиться та яка дія в ньому зображується – якщо цей вираз охоплюють дужки, він виконується першим, а вже після цього з результатом обчислень виконують інші дії. У ході виконання цього завдання дитина на практиці опрацює ці правила. На екрані перед дитиною міститься зображення прикладу, де вже відомим є результат. Школяр має проаналізувати елементи виразу та зрозуміти, як треба помістити круглі дужки, яка дія має виконуватись першою, аби результат був саме таким, як вказано. Коли дитина переміщує дужки, куди слід, то проходить на наступний етап вправи.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.