Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як дитина навчиться знаходити периметр фігур не залежно від того, про які саме многокутники йде мова, настає час зробити наступний крок у вивченні цієї теми та дещо її ускладнити, зробити багаторівневою. Саме таким завданням і є ця вправа. На екрані перед учнем міститься зображення двох геометричних фігур, які належать до різних видів. Наприклад, ромб та трикутник або квадрат та шестикутник. В будь-якому разі вони належать до двовимірних фігур, і для кожної вказано достатньо довжин сторін, аби визначити їх периметр. Між цими фігурами міститься порожнє поле, куди треба помістити один з кількох знаків: «більше», «менше» або «дорівнює». Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб порівняти фігури через їхні периметри. Учень подумки вираховує периметр для кожної з них, після чого ставить відповідний знак між ними самими. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап. Таким чином, алгоритм проходження завдання такий: визначити спосіб знаходження периметра для обох фігур, по черзі виконати ці обчислення, тримаючи у пам’яті периметр першої, поки відбувається опрацювання другої, після чого порівняти їх. Важливо, що відповідний знак виставляється не просто між двома числами, а саме між фігурами. Чому? Тому що периметр – це один із способів дізнатись «розмір» фігури, а відтак, порівнюючи периметр, можна порівняти і їх самих. Це і робить периметр таким зручним, адже він дає змогу дати відповідь на питання, що більше: трикутник або ромб. Без периметра порівнювати фігури, що належать до різних видів, було б вкрай проблематично, тож фактично ця вправа є підтвердженням необхідності використання цієї величини у практичній математиці.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Х.5
Порівнюємо периметри фігур
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися