Після того, як учень нагадає собі, як працювати з розрядами, необхідно використати ці знання для порівняння чисел, адже саме при виконанні цієї дії знання значення розрядності грає ключову роль. Саме цим й займеться дитина у ході виконання даної вправи. На екрані перед школярем міститься зображення кількох пар чисел, між якими є ті чи інші знаки, що означають співвідношення між ними: «більше», «менше» або «дорівнює». Всі числа є дуже великими – вони сягають десятків тисяч або навіть більше. Проте порівняння чисел не є таким складним, як додавання, віднімання, множення або ділення, адже обʼєкти опрацювання не змінюються. Все, що треба зробити дитині, – це знайти, який з трьох виразів порівняння є правильним. Для цього необхідно послідовно порівняти кожен розряд у числах кожної пари. Оскільки числа є великими і досить подібними (порівнюють два пʼятицифрові або два шестицифрові числа; переваги у кількості розрядів між ними нема, лише у цифрах, які в цих розрядах є), дитині доведеться бути особливо уважною з ними. Коли учень знаходить вираз, де знак «більше», «менше» або «дорівнює» було вжито правильно, то проходить на наступний етап, де у парах будуть вже інші числа, однак, такі ж великі. Досить часто різниця між числами лише в одному цифровому символі, тож дуже важливо, аби школяр не заплутався і порівнював розряди правильно: десятки першого числа з десятками другого, десятки тисяч першого з десятками тисяч другого. Плутанина можлива саме тоді, коли дитина плутає розряди і порівнює, кажімо, сотні з тисячами тощо.
Визнати, що в багатозначному числі, цифра, що стоїть на одному місці, становить в 10 разів більше, ніж та, що знаходиться праворуч від цієї, і 1/10 від тієї, стоїть ліворуч від неї.