Ця вправа присвячена розвитку вміння дитини орієнтуватись у дії ділення, розуміючи навіть без точних обчислень, якою приблизно буде відповідь на приклад. Для цього використовується порівняння як засіб для покращення такого орієнтування. На екрані перед учнем міститься пара прикладів з дією ділення у кожному. Ділене – досить велике число, тоді як дільником може бути і одноцифрове, і двоцифрове число. Між прикладами – порожня клітинка, яку треба заповнити, перенісши сюди або знак «більше», або знак «менше». Для того, щоб визначити, який з виразів дає в результаті більшу частку, не обовʼязково вирішувати обидва приклади, хоча для початку це бажано. Тоді школяр буде тренувати памʼять та практичні навички ділення. Однак, з часом, рухаючи між етапами, дитина зрозуміє, що оцінити розмір частки для порівняння можна і без виконанні дії. Достатньо лише оцінити пропорції між діленим і дільником в обох випадках. Наприклад, якщо ділене – число «586», а ділене є двійкою, тоді як в іншому прикладі діленим є число «672», а дільником є трійка, то перевага буде за першим прикладом, хай навіть ділене у ньому значно менше, ніж в другому. Отже, ця вправа тренує й вміння оцінити пропорційну взаємодію між елементами прикладу з дією діленням та порівнювати їх саме на базі цього розуміння. Головна мета – дати дитині можливість поєднати практику ділення з можливістю оцінки діленого та дільника, аби ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові він міг виконувати як можна більш швидко, впевнено та без помилок.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.