При опрацюванні обʼємних виразів, котрі можуть містити різні математичні дії, досить корисним є вміння порівнювати їхні результати. Тренуванню цього вміння й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення поїзда, що мчиться своїм шляхом залізною дорогою. Кожний вагон підписано, але не числом,а цілим багатокомпонентним виразом. Кожен такий приклад містить як мінімум дві різні дії. Числа теж досить істотно відрізняються між собою. Над малюнком потяга знаходиться завдання, де вказано критерій відбору. На одному етапі вправи треба знайти вагон, вираз на якому дає найбільший результат; на іншому – той, який дає найменший результат обчислень. Спочатку учень уважно проводить обчислення з кожним прикладом по черзі. Це складно, адже на одному етапі дитина має знайти відповіді хоча б для трьох прикладів з кількома діями, і опрацьовуючи другий, тримати в памʼяті результат першого, а опрацьовуючи третій, памʼятати відповіді для першого та другого. Однак, з часом, коли дитина буде проходити між рівнями (а для того, щоб переміститись далі, досить просто вибрати потрібний вагон), то навчиться без остаточних обчислень оцінювати результат прикладу. Для цього необхідно розвинути інстинктивне розуміння взаємодії чисел. Також школяр звертає увагу й на порядок дій, і на величину елементів прикладу. Таким чином, розвивається не лише практичне вміння швидкого обчислення та памʼять, а й розуміння таких багатокомпонентних прикладів, що теж досить важливо.