Десятковий дріб можна представити у вигляді звичайного тільки тоді, коли у знаменнику є кругле число з одиницею в якості єдиної значущої цифри. Проте всі інші дроби можуть мати зовсім не такі знаменники. Дитині доведеться навчитись порівнювати їх та співвідносити, і в цьому найкраще допоможе числова пряма, яка є способом візуального вираження порядку чисел, як цілих, так і дробових. На екрані перед учнем міститься новий вигляд такої прямої для кожного наступного етапу завдання. Там знаходяться різні дроби: десяткові, звичайні, змішані числа, що мають як дробовий, так і цілий компоненти, при чому у різних форматах зображення. У завданні, формулювання якого знаходиться над зображенням прямої, вказано дріб-орієнтир і те, що саме треба знайти – або всі дроби, які є менші від нього, або всі ті, що більші. Дитина аналізує числову пряму, на якій вже є дроби, при чому у правильному положенні відносно одне одного, та виділяє потрібні. Власне, саме виконання завдання є елементарно простим: знаючи напрямок руху числової прямої, дитина легко зрозуміє, які дроби більші, а які менші відносно вказаної. Проте тут важливо, аби учень задумався про те, чому ці дроби більші. Наприклад, чому дріб з чисельником «1» і знаменником «2» більший, ніж «0,39»? Справа в тому, що, хоча цифри у десятковому дробі і більші, ніж у чисельнику та знаменнику звичайного, вони означають, що одиницю розділено на сто частин, з яких забрано «39». А от звичайних дріб з цього прикладу означає, що одиницю (ту саму, адже ці дроби знаходяться на одній числовій прямій) розділено на дві частини, з яких забрали одну, тобто половину. А половина сотні – це 50. Порівнюючи таким чином всі дроби між собою, учень має ефективний приклад того, як вони співвідносяться.
Зробити числову пряму для відображення одиниць вимірювання у вигляді дробів (1/2, 1/4, 1/8). Використовувати дії з дробам, щоб вирішувати задачі, пов'язані з одиницями вимірювання, представленими на числових прямих.