Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вправа на порівняння є цілком природною частиною комплексу завдань з будь-якої математичної теми. Коли дитина вчить числа ще на початку свого шляху у цій дисципліні, після того, як послідовність чисел вже відома, але до того, як почати виконувати з ними ті чи інші дії, дитина закріплює свої знання, виконуючи порівняння. Це теж дія, але у ході її виконання початкові об’єкти опрацювання не змінюються, що робить її наглядною і зручною. У випадку з вивченням таких тем, як площа та периметр, порівняння теж залишається актуальним. Конкретно ця вправа присвячена порівнянню площі двох геометричних фігур. Площа – це те, який розмір поверхні площини займає двовимірна фігура. Вона, площа, вимірюється у квадратних сантиметрах (або квадратних метрах, дециметрах, кілометрах – все залежить від одиниць виміру довжини сторін фігури) і знаходиться за спеціальною формулою. Для чотирикутників вона така: необхідно перемножити довжину двох сторін, які пересікаються. На екрані перед дитиною міститься зображення двох таких фігур. Учень бачить також, що кожна сторона підписана – вказана довжина. Це дає змогу визначити площу. Учень обчислює площу спочатку для однієї фігури, потім для іншої, після чого ставить у порожню клітинку між ними відповідний знак: «більше», «менше» чи «дорівнює». Коли школяр це робить, то проходить на наступний етап вправи до нової пари фігур. Як і у випадку з порівнянням периметру двох фігур, знак дитина ставить не між числами, а між самими фігурами, що означає наступне: порівнюючи площу, учень порівнює один з варіантів «розміру» фігури. І завдяки цій вправі дитина переконається у тому, що площа може бути довша й у фігури, яка візуально здається меншою за «супротивника».

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Х.8
Порівнюємо площі фігур
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися