Вправа на порівняння є цілком природною частиною комплексу завдань з будь-якої математичної теми. Коли дитина вчить числа ще на початку свого шляху у цій дисципліні, після того, як послідовність чисел вже відома, але до того, як почати виконувати з ними ті чи інші дії, дитина закріплює свої знання, виконуючи порівняння. Це теж дія, але у ході її виконання початкові об’єкти опрацювання не змінюються, що робить її наглядною і зручною. У випадку з вивченням таких тем, як площа та периметр, порівняння теж залишається актуальним. Конкретно ця вправа присвячена порівнянню площі двох геометричних фігур. Площа – це те, який розмір поверхні площини займає двовимірна фігура. Вона, площа, вимірюється у квадратних сантиметрах (або квадратних метрах, дециметрах, кілометрах – все залежить від одиниць виміру довжини сторін фігури) і знаходиться за спеціальною формулою. Для чотирикутників вона така: необхідно перемножити довжину двох сторін, які пересікаються. На екрані перед дитиною міститься зображення двох таких фігур. Учень бачить також, що кожна сторона підписана – вказана довжина. Це дає змогу визначити площу. Учень обчислює площу спочатку для однієї фігури, потім для іншої, після чого ставить у порожню клітинку між ними відповідний знак: «більше», «менше» чи «дорівнює». Коли школяр це робить, то проходить на наступний етап вправи до нової пари фігур. Як і у випадку з порівнянням периметру двох фігур, знак дитина ставить не між числами, а між самими фігурами, що означає наступне: порівнюючи площу, учень порівнює один з варіантів «розміру» фігури. І завдяки цій вправі дитина переконається у тому, що площа може бути довша й у фігури, яка візуально здається меншою за «супротивника».
Перетворювати в стандартні одиниці вимірювання різних розмірів у межах заданої системи вимірювання (наприклад, перетворити 5 см до 0,05 м) і використовувати ці перетворення для вирішення багатоетапних задач.