Знаходження приблизного результату – такий самий особливий формат виконання математичних завдань, як і текстові задачки. Обчислення приблизного результату відбувається і при множенні, і при додаванні та відніманні. Цього разу дитина виконуватиме цю дію для ділення. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією ділення. Дитина уважно вивчає його. Під виразом міститься два варіантb відповіді. В обох фігурує число-орієнтир, але один варіант стверджує, що результат прикладу більший, ніж це число, а другий – що менше. Отже, дитина має виконати дію ділення та визначити, який з двох варіантів правильний. Коли учень натискає на нього, то проходить на наступний варіант завдання. Cпершу це завдання може здатись навіть складнішим, адже учню доводиться після виконання операції ділення ще й порівнювати результат виразу з числом, новим для кожного наступного етапу, як і сам приклад. Проте насправді ця вправа навіть простіша, ніж звичайна, адже дитині достатньо просто оцінити те, якою буде частка, і навіть не потрібно до кінця її вираховувати. Відтак учень може по цифрах з більших розрядів зрозуміти відповідь на питання, не довершуючи ділення. Це дозволяє з кожним пройденим етапом витрачати на проходження рівня все менше й менше часу. Завдяки цьому дитина може виконувати дане завдання на швидкість, звісно, не забуваючи й про правильність. При діленні у цьому завданні остачі не залишається, тож дільник підходить для роботи з діленим.