Розрядність чисел – це один з базових матеріалів, які необхідно освоїти учню для успішного оволодіння математикою. Загальна структура чисел та цифр, котрі їх позначають на письмі, повʼязана з розрядністю нерозривним чином. Унікальних цифр всього девʼять: від «1» і до «9» включно. Коли число стає більшим, то переходить на наступний розряд, тобто ще одна цифра дописується ліворуч. Наприклад, якщо до двохцифрового числа «95» додати «15», тобто ще одне двоцифрове, то їхня сума стане вже належати до розряду сотень, бо матиме три цифри: «110». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься правильно розуміти і розшифровувати розряди чисел, тлумачити їх саме так, як треба для правильного співвідношення кількості цифр та величини числа. На екрані перед дитиною містить число з назвою його розрядності. Наприклад «5 тисяч». Дитина розуміє, що назва розрядів означає ту чи іншу кількість нулів після значущої цифри, якщо ті чи інші розряди залишаються «порожніми», то саме через нулі вказується їхня наявність. Дитина має у порожню клітинку, яка знаходиться по той бік знаку рівності, вписати ту саму значущу цифру з правильною кількістю нулів. Для наведеного прикладу це три нулі, тож результат виглядатиме так: «5 000». Коли школяр вводить потрібне число, то проходить на новий етап завдання. Важливо, щоб дитина звертала увагу на те, яку розрядність треба вказати. Скажімо, ті ж «5 тисяч» – це не лише «5 000 одиниць», а й «50 сотень» або «500 десятків». Тож завдяки цьому завдання розвивається вміння орієнтуватись у розрядах та впевнено працювати з ними і їхньою послідовністю.
Визнати, що в багатозначному числі, цифра, що стоїть на одному місці, становить в 10 разів більше, ніж та, що знаходиться праворуч від цієї, і 1/10 від тієї, стоїть ліворуч від неї.