Тривимірні фігури називаються також об’ємними – і це якнайкраще їх характеризує, адже це означає, що вони знаходяться не на площині, як, скажімо, трикутник, а у просторі, що має багато вимірів, в тому числі і глибину. Це значить в свою чергу, що у геометричних фігур є «щось всередині», тобто що вони будуються з двовимірних, які з’єднуються за особливим для кожної об’ємної фігури способом. Те, як вони це роблять, та які саме фігури при цьому беруть участь, і називається розгортка. Можна сказати також, що розгортка – це спосіб буквально розібрати геометричну фігуру таким чином, щоб, як мінімум по одній вершині її грані залишались з’єднані. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме саме з розгортками геометричних об’ємних фігур. На екрані перед учнем міститься зображення такої фігури – іншої для кожного наступного етапу завдання. Зображення знаходиться на шкільній дошці, що як би відділяє його від інших елементів опрацювання. А ними в свою чергу є кілька варіантів розгортки, серед яких учень має вибрати той єдиний, що дійсно належить фігурі на дошці. Для цього учень має уявити, як тривимірну фігуру розгорнути за вказаним правилом. Прицьому важливо не лише, щоб всі її грані залишались об’єднані хоча б з однієї сторони, а й щоб вони в жодному випадку не повторювались, тобто не «накривали б» одна одну. Коли учень зробить свій вибір, то пройде на новий етап завдання. Там треба виконати аналогічні дії з іншою фігурою та новими варіантами розгортки. Це дасть дитині можливість зрозуміти, які саме двовимірні фігури будують тривимірні та яким чином. Скажімо, що піраміда будується з трикутників, але в її основі може бути не лише трикутник, а й квадрат – і тоді граней у цій фігурі буде чотири, а не три.