Існує кілька видів симетрії, наприклад, осьова, і вони відрізняються між собою не лише способом вираження, а й цим самим орієнтиром. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з симетрією як з явищем у найпростішій формі її виявлення. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення робочого поля, де у певній послідовності згуртовано кілька предметів. Всі вони різні, всі знаходяться на різних частинах цього робочого поля, однак всі вони ніби оточують певний елемент. Він єдиний є безпарним, знаходиться у центрі екрану і є тою самою точкою відліку. Необхідно розташувати дублікати вже існуючих елементів симетрично відносно центру. Наприклад, є зображення жовтого листочка праворуч від центру симетрії. В такому випадку дитина бере серед елементів, які є в її «арсеналі», такий самий листочок і переміщає його ліворуч від центру симетрії. Коли дитина зробить це з усіма елементами, то утворить повністю симетричну картину. Після того, як учень це зробить, він пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, однак робоче поле виглядатиме по-іншому. Виконати цю вправу досить легко, адже акцент у ній робиться саме на розумінні симетрії.