Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Раніше, коли дитина вивчала приклади лише з однією математичною дією, все зводилось до простої взаємодії чисел. При додаванні вони складались у суму, при відніманні – від більшого віднімали менше для знаходження різниці; множення означало те, що певне число «беруть» певну кількість разів, а ділення є протилежним процесом до множення. Однак, коли приклад стає більшим, і в рамках одного виразу вже не одна, а відразу кілька математичних дій, вираз стає значно більш складною структурою. У ході виконання цього завдання дитина використовуватиме свої знання та навички для того, щоб навчитись складати такі складні багатоелементні структури. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення своєрідного каркасу такого прикладу, де вже наведеними є математичні символи, що означають ті чи інші дії: віднімання, додавання ,множення та ділення – тобто всі, які вже вивчив учень до цього часу. Деякі числа, що входять до складу прикладу, вже є в наявності. Також вже на своєму місці знаходиться кінцевий результат виразу, тобто остаточна відповідь. Однак, хоча б пара елементів прикладу залишається пропущеною. На їхньому місці порожні клітинки. Дитина аналізує приклад, після чого з-поміж варіантів чисел під ним, знаходить ті, які підходять для відновлення виразу, і переміщує їх на відповідні ділянки. Складність цього завдання у тому, що число, котре треба помістити у той чи інший куточок виразу, є, скажімо, дільником відносно одного числа та множником – для другого. Не можна також забувати і про порядок виконання дій. На наступний етап дитина проходить тоді, коли доповнює приклад повністю, розмістивши у ньому всі числа.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.6
Складаємо приклади
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися