Робота з числами може приймати дуже різноманітні форми. Навіть до початку виконання з ними більш складних операцій, де в результаті взаємодії кількох чисел через ту чи іншу дію зʼявляється інше (йде мова про додавання, віднімання, множення й ділення двох або більше чисел, що дає в результаті інше число), різноманіття операцій з числами досить велике. Зокрема у ході виконання цього завдання дитина сортуватиме числа. На екрані перед учнем міститься робоча зона, до певного часу порожня. Під нею – група багатоцифрових чисел. У завданні, що сформульовано над цією композицією, вказано критерій сортування. Наприклад, до робочої зони слід перемістити всі числа, які є більшими від «23 058» або меншими від «3 450». Учень кожне число під робочою зоною порівнює з тим, яке було вказано у завданні. Фактично, ця вправа представляє з себе типовий приклад з порівнянням, але знаки «більше», «менше» чи «дорівнює» в ній не використовуються. Всі порівняння дитина має виконувати подумки. Робить це по розрядам. Спочатку дитина порівнює кількість розрядів в двох числах, які наразі опрацьовує, а потім, послідовно порівнює цифру в кожному з них. Коли учень сортує числа, переміщуючи їх до робочої зони за вказаним у завданні критерієм підбору, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. На новому рівні числа будуть іншими, як і критерій для порівняння, тобто сортування. Хоча сама механіка виконання завдання є досить простою, кількість чисел та необхідність виконувати всі операції подумки є досить важливим стимулюючим фактором для учня. Наявність додаткового персонажу, який знаходиться поряд з робочою зоною, є важливим фактором посилення цікавості дитини до візуального ряду вправи.
Визнати, що в багатозначному числі, цифра, що стоїть на одному місці, становить в 10 разів більше, ніж та, що знаходиться праворуч від цієї, і 1/10 від тієї, стоїть ліворуч від неї.