Симетрія спостерігається у багатьох явищах та предметах. Так само, як вона є у деяких числах, так вона є й у деяких словах. Взагалі, користуючись правилами дзеркальної симетрії, можна просто створити симетричний буквений ряд. Однак, крім того, щоб користуватись літерами як чистими символами, є інший, більш складний варіант – симетричні слова, які мають граматичне та лексичне значення. Вони трапляються вкрай рідко, але в українській мові є деяка кількість таких слів, і у ході виконання цього завдання дитина познайомиться з ними. На екрані перед школярем міститься зображення однієї половинки такого слова – нового для кожного наступного етапу вправи. Окрім однієї половинки, там може бути й центральна буква, яка виступає у ролі розділової осі симетрії. Остання половинка порожня – на її місці просто клітинка, куди дитина вже самостійно має ввести потрібні літери. Зробити це дуже легко, не обов’язково знати потрібне слово, яке є загаданим на даному етапі. Наприклад, якщо перші три літери – «рад», то очевидно, що третя буква виступає в якості осі симетрії, а значить, залишається ввести ще лише дві. Вони мають дзеркально повторювати вже наявні, тобто ці літери «ар». В результаті виходить слово «радар», яке є симетричним відносно центральної букви і водночас має зміст, тобто лексичне значення. Коли дитина, керуючись своїм знанням дзеркальної симетрії вводить букви, яких бракує, то проходить на наступний етап. У завданні ж вказано, відносно якої букви має бути утворена симетрія. Протягом виконання даного завдання учень фактично знайомиться з більшістю симетричних слів української мови, що є цікавим досвідом, а також корисно для більш глибокого знання як симетрії, так і мови.