Симетрія – досить цікаве явище, при якому спостерігається тотожність двох сторін або дох елементів орієнтовно певної умовної точки відліку. Ця умовна точка відліку не обов’язково є буквально точкою. При цьому всьому симетрія – цілком життєве явище. Рідко можна зустріти абсолютну симетрію у природних об’єктах. А от у речах, що були створені руками людини, симетрія спостерігається досить часто. І у ході виконання даного завдання дитина тренуватиметься у пошуках такої симетрії. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення одного предмета, який є звичним для дитини. Це може бути транспортний засіб, предмет гардеробу або шкільне приладдя – різноманіття предметів, які використовуються у завданні лише допомагає учню краще зрозуміти опрацьовану тему. Дитина ж має дати відповідь на питання, чи симетричними є ці предмети. Важливо, що при цьому дані об’єкти зображуються з урахуванням орієнтиру для симетрії. Скажімо, якщо м’яч розділили умовною лінією на дві рівні половинки, то він є симетричним відносно цієї осі. А от якби одна з них, цих частинок цілого, залишилась більшою, ніж інша, то симетрія зникла б. тож у пошуках цього явища дуже важливою є точка зору. Скажімо, якщо подивитись на автомобіль зверху та розділити його аналогічною умовною лінією вздовж, то обидві половинки будуть симетричні, а от якщо поперек – ні, адже форма фар та корпусу у машин здебільшого відрізняється в залежності від того, чи це передня частина авта, чи задня. Так, скажімо, і з сукнею: її розділити вздовж, то обидві половинки дзеркально тотожні одна одній, а значить – симетричні. Якщо розділити поперек, то симетрії не буде, адже спідниця відрізняється від верхньої частини плаття.