Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Існує кілька видів симетрії. Досі учень знайомився з осьовою симетрією або такою, що використовує в якості орієнтира один з елементів у ряду. Цього разу школяр працюватиме з так званою центральною симетрією. Вона пропонує розглядати в якості орієнтира точку, яка знаходиться у центрі того чи іншого предмета. Працювати з такою симетрією важче, але разом з тим – і цікавіше. На екрані перед учнем міститься зображення об’єкта спостережень, який може мати різний вид оформлення. Але у будь-якому разі він містить в центрі точку в якості орієнтира для симетрії, а також різну кількість секторів, сегментів чи інших частин, які у цій точці сходяться. Цей об’єкт і є робочою зоною. У різних його сегментах розміщено різні фігури. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити ці фігури симетрично одна одній відносно точки. Зробити це не так вже й важко, якщо розібратись у принципі. Коли дитина бачить фігуру на певному секторі, то знаходить інший такий самий сектор по іншу сторону від точки, який дзеркально йому б відповідав. Туди треба перемістити аналогічну фігуру. І так – по всій робочій області, яка приєднується секторами до точки. Коли дитина зробить так у всіх цих частинах цілого. То утворить симетрію, і після цього вона вже пройде на новий етап завдання. Відмінність від осьової симетрії у тому, що елементи розташовуються дзеркально одне одному у більшій кількості і більш незалежно від інших частин робочої зони. Якщо при осьовій симетрії можна предмет скласти навпіл по лінії-осі, то тут так не вийде – треба розглядати кожну пару об’єктів самостійно лише з точки зору їхньої взаємодії з точкою-центром.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.5
Центральна симетрія
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися