Для того, щоб дитина дійсно добре запамʼятала те, як саме виконується додавання та віднімання з мішаними числами, було вирішено розділити ці дії на два окремих завдання. Якщо попереднє було присвячене додаванню, то це – відніманню. При цьому вони влаштовані досить подібно. На кожному етапі завдання перед учнем міститься новий приклад з дією віднімання. Зменшуваним і відʼємником завжди є мішані числа, кожного разу інші. Дробова частина у них має різні знаменники. Для того, аби можна було виконати дію віднімання, школяр має помножити дроби так, щоб знаменник був у них спільний. Таке число підбирається окремо для кожного множника, і визначити його досить просто. Як і у попередньому завданні, під робочою зоною із вправою міститься кілька варіантів відповіді. Вони відрізняються між собою, але знаменник дробової частини у всіх спільний, а відтак очевидно, що саме таким знаменник і має бути. Отже, дитина знаходить числа, на які треба помножити перший та другий елементи прикладу (точніше, лише дробові його частини), після чого виконує цю дію. Далі залишається лише від більшого чисельника відняти менший. Крім того, віднімання треба виконати із цілими числами, але, звісно, їх множити не доведеться. Після того, як учень виконає всі названі дії, зʼявиться відповідь на приклад ,котра має співпадати з одним із варіантів відповіді. Коли дитина вибере один з них, то пройде на наступний етап завдання. Кожен рівень супроводжується своє. Ілюстрацію, яка має урізноманітнити візуальний ряд. Завдяки цій вправі школяр дійсно добре запамʼятає правила віднімання мішаних чисел та на практиці їх закріпить.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.