Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Обʼємні фігури вельми відрізняються від звичайних, тобто двовимірних, з якими дитина досі працювала. Двовимірні геометричні фігури будуються на площині, наприклад, на аркуші паперу. Обʼємні ж будуються у просторі, кількість вимірів в якому – три, а не два. Таким чином, обʼємні фігури мають глибину, той самий третій вимір, що відрізняє їх від двовимірних фігур. Коли такі фігури змальовуються на чомусь пласкому, скажімо, на екрані компʼютера, то їхня глибина зображується за допомогою певних хитрощів. Якщо фігура обʼємна, то у неї є сторони, що залишаються невидимими для глядача. Їх позначають переривчастою лінією контуру. Крім того, обʼємні фігури змальовуються у цікавій кольоровій гамі, яка виражає наявність джерела світла, який може світити на фігуру зверху або збоку – і відповідно утворюється відчуття глибини. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з видами таких фігур. На екрані перед школярем знаходиться зображення однієї такої фігури, але в різних її формах подачі. Якщо перевернути трикутник, то, частіше за все, плутанини не виникне, принаймні, дитина не переплутає трикутник з квадратом. Якщо ж перевернути обʼємну фігуру то з причини зміни її вигляду (більш істотної зміни у порівнянні з фігурами на площини) та зміни дії джерела світла, учень може переплутати її з іншою. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб з-поміж наданих варіантів вибрати той, який правильно називає надану фігуру. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап до іншої обʼємної фігури. Таким чином, учень на практиці закріплює свої знання таких фігур, а головне – звикає до найрізноманітніших способів їх зображення, аби в майбутньому відразу розуміти, яка саме фігура перед ним.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.6
Види об'ємних фігур
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися