Замість того, щоб просто давати два-три числа та за допомогою знаків описувати те, що з ними треба зробити, можна подати формулу-каркас, яка є відносно універсальною та підходить для взаємодії різних чисел – головне лише зрозуміти закономірності цієї взаємодії. У ході виконання даного завдання дитина тренуватиметься у роботі з цим форматом подачі математичної інформації, що є корисним саме по собі. На екрані перед дитиною міститься таблиця, горизонтальні та вертикальні рядки в якій описують виконання тої чи іншої математичної дії. Самі дії безпосередньо вказані у горизонтальних рядках, проте там замість цифр у виразах літери – умовні позначення, за якими можуть ховатись різні числа. Розшифрування літери знаходиться у вертикальному стовпчику – по одному для кожного випадку на кожну клітинку. Там, де горизонтальний та вертикальний рядки перехрещуються, знаходиться відповідь до виразу, де замість букви знаходиться число. Проте вирази у хаотичному порядку. Дитина має проаналізувати результати обчислень, які містяться у таблиці, після чого – те, які саме числа ховаються за літерою у виразах. Далі дитина послідовно шукає, який саме вираз підходить під конкретне число та відповідь. Коли школяр знаходиться всі вирази та розміщує їх у правильному порядку, то проходить на наступний етап, де у таблиці вже буде описана інші математична дія, а також числа будуть новими. Важливо, що акцент тут робиться саме на діях. Замість пошуку результату прикладів, або ж розшифрування прихованого за літерою числа, школяр має підібрати самі приклади під відповідь на невідомий елемент.