Ця вправа продовжує низку завдань, які мають на меті навчити дитину краще орієнтуватись у виконанні дії ділення та знаходити приблизний результат прикладів з нею. Цього разу учень працюватиме відразу з кількома виразами з даною дією. На екрані перед учнем міститься робоче поле, на якому поряд з елементами малюнка є ще й кілька прикладів з дією ділення. Вони подаються лише у вигляді діленого і дільника, між якими є відповідний математичний знак. Знаку рівності нема – конкретної відповіді на кожний з прикладів знаходити не потрібно. Натомість у формулюванні завдання, яке знаходиться над цією ілюстрацією, вказаним є числовий критерій для підбору. Наприклад, необхідно виділити лише ті приклади, де частка більша, ніж «50». Отже, дитина виконує швидке обчислення кожного з них. Вираховувати точну частку не треба – достатньо розділити найбільші розряди на дільник, щоб мати змогу порівняти його приблизне значення з числом-критерієм. Коли учень це робить, то не просто натискає на ці вирази, а й переміщує їх до іншої зони малюнка. Це обумовлено сюжетним оформленням вправи. Наприклад, це може бути шкільна дошка, куди потрібно перемістити відповідні приклади, аби чарівні звірята могли вивчити ділення. Завдяки цьому інтерактивному моменту вправа стає більш подібною на гру. Коли учень переміщує всі потрібні приклади, то проходить на наступний етап завдання. Там треба буде зробити те саме, але малюнок і вирази з дією діленням, а також число-критерій будуть вже іншими. Це завдання закріплює вміння дитини шукати приблизне значення частки, і робить учня більш впевненим у цьому.
Знаходити цілі частки чисел з чотирьохзначним діленим та двозначними дільниками, використовуючи правила, основані на розрядності чисел, властивостях дій та / або співвідношеннях між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити розрахунок, використовуючи рівняння, ділення та множення в стовпчик.