Задачі – формат подання математичних завдань, де акцент робиться на описі певної ситуація. Для її вирішування і знаходження відповіді на питання, що ставиться у ній, необхідно виконати певну математичну дію, цього разу – ділення, якому й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься нова задача. Згідно з описуваним сюжетом є певна початкова кількість (вона є діленим) тих чи інших обʼєктів. Кількість інших предметів менша у кілька (це число є дільником) разів. Отже дитина має зрозуміти, що саме ділення допоможе знайти результат. Коли учень виконує цю дію з даними числами, то проходить на наступний етап завдання, де буде інша задача. Хоча описана вище схема є загальною для всіх задач вправи, вони дуже різні. Звісно, вони відрізняються числами, адже ділене та дільник не повторюються. Однак, також вони різні і за сюжетом та описуваними предметами. У цьому безумовна перевага математичних задач над прикладами – вони працюють з різними образами та сюжетами, які мусять зацікавити дитину. Кожна задача – це історія про ракети та космічні польоти, подорожі та містичні оповідки про цікавих створінь, хай навіть текст задачі й є невеликим за обʼємом. Отже, дитина виконує ділення, після чого вибирає один з поданих варіантів відповіді. Ці варіанти є орієнтирами, але також вони й можуть заплутати дитину, адже між собою вони досить подібні. Тож учень має проявити увагу до розрядів діленого та дільника при розвʼязуванні цієї задачі, адже всі обчислення учень має виконати подумки. Формат задачі є традиційним для опрацювання кожної теми, і завдяки даному завданню дитина може зрозуміти, як саме ділення може допомогти при вирішенні тих чи інших цілком життєвих ситуацій.
Знаходити цілі частки чисел з чотирьохзначним діленим та двозначними дільниками, використовуючи правила, основані на розрядності чисел, властивостях дій та / або співвідношеннях між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити розрахунок, використовуючи рівняння, ділення та множення в стовпчик.