Працювати з великими числами значно складніше, ніж з малими, що, вочевидь, може стати перепоною для багатьох учнів. Перепоною не стільки інтелектуальною (адже середньостатистичний школяр може навчитись рахувати сотні тисяч), скільки психологічною – просто опрацювання великих чисел вимагає довшої концентрації та напруження памʼяті. Для того, щоб зацікавити дитину дійсно зосередитись на цьому та мотивувати її, ця вправа має формат задачі. На екрані перед учнем міститься нова для кожного наступного етапу завдання математична задача. Вона не просто містить досить великі числа, а й описує цілу послідовність дій, при чому досить лаконічно. Наприклад, подається кількість певних обʼєктів. Вказано, що інших предметів, скажімо, на «120 450» менше, а дізнатись треба загальне число предметів обох типів. Отже, дитина має спочатку знайти кількість предметів у другій групі,а вже після цього додати число-результат до першого числа. Під умовами задачі є кілька варіантів відповіді, які служать головними орієнтирами. Важливо розуміти, що жодних математичних прикладів, які б допомогли дитині зорієнтуватись, на екрані нема – лише умови задачі та варіанти відповіді. Відтак учню доведеться самостійно зрозуміти, яка послідовність дій необхідна для обчислення остаточного результату, а крім того, підрахунок учень також має зробити подумки. Коли дитина вибирає відповідь, яку вважає правильною, то проходить на наступний етап завдання, де буде інша задача. Текстовий її формат має привернути увагу дитини цікавим сюжетом, тож кожна така задача – цікава історія, а малюнки, які її супроводжують, посилюють цей ефект. При цьому дитина у ході виконання цієї вправи буде працювати з семицифровими числами.
Створити дві числові схеми за допомогою двох заданих правил. Визначити видимі зв'язки між відповідними виразами. Схема має складатися із відповідних виразів із двох шаблонів, і графіку упорядкованих пар на площині координат.