Виконування множення з багатоцифровими числами є досить складним заняттям, адже дитині доводиться тримати в памʼяті більший обсяг інформації про числа, що переходять з одного розряду до іншого. Тож, якщо немає можливості виконання обчислень у стовпчик, щоб розряди двох множників знаходились одне під одним, числа, з якими працюватиме дитина, дещо зменшуються. У ході виконання цього завдання учень розвʼязуватиме текстові задачі до тисячі. На екрані перед учнем міститься одна така задача для кожного наступного етапу завдання. У ній коротко розповідається певна історія, яка має зацікавити дитину. Ця історія є сюжетним обґрунтуванням використання множення великих числі у повсякденному житті, при чому для того, щоб виконувати цікаві дії, скажімо, рахувати зірки. Отже, дитина читає задачку і розуміє, які саме числа треба помножити. Важливо, що прямо у задачах не говориться, які саме множники є в учня, інакше можна було б обійтись і прикладом. Натомість описується певна кількість предметів (досить велика) та те, скільки разів ці обʼєкти, умовно кажучи, «взяли». Наприклад, сказано, що художниця вирішила малювати по «34» нариси на місяць, а дізнатись треба, скільки їх назбирається через рік. Тож дитина має сама зрозуміти, що від неї вимагає ця задача, а саме – згадати: у році дванадцять місяців, а значить, множниками для знаходження відповіді на питання задачки будуть числа «12» та «34». Під задачкою є кілька чисел, що служать варіантами відповіді для дитини. Учень вибирає той, який вважає правильним. Варіанти служать лише орієнтирами. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на наступний етап, до нової задачі. Кожен рівень супроводжується ілюстраціями.