Формат текстових задачок є традиційним при вивченні будь-якої теми з математики. Це стосується і теми вивчення площі та периметру. Задачка – це маленька історія, яка у своєму сюжеті розкриває те, як саме отримані знання можуть знадобитись для вирішення цілком життєвих питань. При цьому, працюючи з задачками, що присвячені саме площі та периметру геометричних фігур, важливо пам’ятати не лише формули, за якими ті знаходяться, а й те, чим саме вони є. більшість таких задачок описують певну територію, поверхню тощо. Так от, площа та периметр – це способи визначити її розмір, при чому способи ці різні за підходами до справи. Периметр – це сума довжин сторін багатокутників, в тому числі і багатокутних ділянок землі, лугів тощо. Відтак це поняття є властивим і для трикутників, і для шестикутників, і для квадратів. З іншого боку площа фігури – це ще один з варіантів відповіді на питання про її розміри, який означає зайняту поверхню землі (у контексті деяких задачок) тою чи іншою окресленою ділянкою. Варто зазначити, що задачки з землею та природними об’єктами – лише один з багатьох видів. Наприклад, може бути задачка, де описується квадратний монітор, для якого треба знайти периметр тощо. На кожному етапі перед учнем міститься новий текст. Там інші числа та інша мета. Задачки. Де треба знайти площу, чергуються з тими, для яких необхідно знайти периметр. Як саме це робити, дитина вже знає. Залишається лише знайти у тексті вказівку на форму опрацьованої фігури та числа, після чого використати одну з двох вже відомих формул. Варіанти відповіді містяться під текстом. Важливо, що дитина, виконуючи це завдання, працюватиме з досить великими числам, наприклад, множитиме два двоцифрових числа або додаватиме трицифрові – і все подумки.
Перетворювати в стандартні одиниці вимірювання різних розмірів у межах заданої системи вимірювання (наприклад, перетворити 5 см до 0,05 м) і використовувати ці перетворення для вирішення багатоетапних задач.
Знаходити об’єми твердих фігур, які складаються з двох непересічних правильних прямокутних призм, додавши обсяги непересічних частин, застосовуючи цю техніку для вирішення практичних задач.