При вивченні нової теми дуже важливою є багата практика. Чим більше школяр займається навчанням та опрацюванням теми, тим краще, тим ефективніше він буде працювати з нею в майбутньому, і тими впевненішим він буде, коли вивчатиме особливі випадки, що її стосуються. Однак, вкрай багата практика означає виконання однотипних завдань, а це – нудно. Нудьга ж для школяра – є отрутою, що знищує жагу до знань, відтак при закріпленні вже пройденого матеріалу та для практичного опрацювання тої чи іншої теми дуже важливо, що завдання, які її стосуються, в чомусь та й відрізнялись від попередніх. Це цілком стосується і теми системи координат точок, якій присвячено це завдання. На екрані перед школярем міститься зображення системи координат з кількома різними точками на ній. Точки виповнені в різних кольорах, але вони залишаються саме точками, а не сторонніми обʼєктами – так дитина швидше звикне працювати з ними. Під системою координат знаходяться, власне, координати точок у хаотичній послідовності. Однак, тут є важливий нюанс, що визначає механіку виконання завдання: координат в круглих дужках на одну більше, ніж точок в системі. Відповідно, одна з них – зайва. Завдання, що ставиться перед дитиною на кожному етапі вправи, одне й те саме – знайти ту координату, яка не належить ні до одної з точок і є зайвою. Коли дитина її виділяє, то проходить на наступний етап вправи з аналогічним змістом. Для виконання завдання школяру доведеться відслідкувати всі наявні в системі точки, що й надасть дитині необхідної практиці з цієї теми.
Використовувати пару перпендикулярних числових прямих, які називаються осями, для визначення системи координат, з перетином прямих (початок координат), розташованих так, щоб вони співпали з 0 на кожній прямій і заданою точкою площини, розташованої за допомогою упорядкованої пари чисел, що називається її координатами. Усвідомити, що перше число вказує, наскільки далеко потрібно рухатися від початку в напрямку однієї осі, а друга цифра показує, наскільки далеко потрібно рухатися у напрямку другої осі, за умови, що назви двох осей та координат відповідні. (наприклад, x-осі та x-координаті, осі-y та координаті-y).
Відображувати практичні та математичні задачі за допомогою нанесення точок на координатну площину, і інтерпретувати точки, нанесені на площині для виконання того чи іншого завдання.