Значення числа визначається не лише тим, які цифри входять до його складу, а й тим, в якому положенні відносно одне одного вони є. Тобто, якщо цифра «4» знаходиться у розряді десятків або ж у розряді сотень, різниця дуже велика. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься записувати число за розрядом. Це досить просте завдання, яке має на меті включити дитину у тему розрядності, стимулювати учня дивитись на число саме таким чином, сприймаючи, в першу чергу, положення цифр у числі. На екрані перед дитиною міститься вираз, який складається з чисел, де є лише одна значуща цифра, тоді як всі попередні розряди виражені нулем. Наприклад, «200», потім «3 000», потім число «80 000». Під цим виразом міститься порожня клітинка, куди треба вписати результат. Цей вираз не варто сприймати як приклад з дією додавання. Насправді він представляє з себе розділення одного числа на значущі розряди. Щоб відновити число, треба записати всі значущі цифри у правильному положенні відносно одне одного. Щоб зробити це правильно, дитині варто починати з найменшого розряду і поступово рухатись до більшого. Спочатку дитина знаходить одиницю і записує це число у порожню клітинку, потім – наступний розряд і так до закінчення числа. Якщо один з розрядів пропущено, то на його місці ставиться нуль, скажімо, якщо у виразі «2» додається до «300», то результат відновлення числа – це «302», де розряд десятків пропущено, а відтак там нуль. При виконанні цього завдання дитині варто зосередитись саме на правильному розумінні розрядів. Складність завдання у тому, що записувати число доведеться, починаючи від більшого розряду. Кількість нулів між числами є підказкою про те, яким має бути результат.
Визнати, що в багатозначному числі, цифра, що стоїть на одному місці, становить в 10 разів більше, ніж та, що знаходиться праворуч від цієї, і 1/10 від тієї, стоїть ліворуч від неї.