Координати – то, свого роду, місцезнаходження точки у певній умовній системі. На початку ознайомлення з цією темою дитина пропонується працювати в двовимірній системі координат, яка будується двома осями, що називаються «вісь х» та «вісь у». Традиційно «вісь ікс» відображає координати по горизонталі, а «вісь ігрек» – по вертикалі. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з координатами по хоча б одній з них. На екрані перед учнем міститься система координат, яка будується цими осями. На полі, що знаходиться між ними, міститься кілька точок, кожна – має своє місцезнаходження по обом осям. Замість точок там зображені малюнки різних обʼєктів: зірок, кульок тощо. Таким чином, дитина спочатку вчиться по точкам сприймати систему координат, щоб згодом вже по координатам відрізняти точки. У завданні, формулювання якого знаходиться над малюнком, вказано обʼєкт, з якими треба працювати та вісь, адресу за якою слід дізнатись. Школяр знаходить на малюнку названий предмет, після чого від початку системи, тобто від точки відліку «0» рахує, де саме цей обʼєкт знаходиться. Кожен щабель, якщо не вказано інакше, приймається за одиницю. У порожню клітинку з координатами, яка знаходиться під малюнком, школяр вводить число, що відповідає тій кількості щаблів, на якій саме по вказаній у завданні осі знаходиться названий обʼєкт. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання до аналогічної системи координат, але з іншими предметами на ній, і, звісно, кожен з них матиме іншу «адресу».
Використовувати пару перпендикулярних числових прямих, які називаються осями, для визначення системи координат, з перетином прямих (початок координат), розташованих так, щоб вони співпали з 0 на кожній прямій і заданою точкою площини, розташованої за допомогою упорядкованої пари чисел, що називається її координатами. Усвідомити, що перше число вказує, наскільки далеко потрібно рухатися від початку в напрямку однієї осі, а друга цифра показує, наскільки далеко потрібно рухатися у напрямку другої осі, за умови, що назви двох осей та координат відповідні. (наприклад, x-осі та x-координаті, осі-y та координаті-y).
Відображувати практичні та математичні задачі за допомогою нанесення точок на координатну площину, і інтерпретувати точки, нанесені на площині для виконання того чи іншого завдання.