Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо периметр опрацьовує виключно сумарну довжину всіх її сторін, то площа підходить з іншого боку та має справу з тим, яку частину умовної поверхні займає фігура. Двовимірні фігури розташовуються на умовній площині. Вона в свою чергу теж є фігурою – однією з базових у геометрії разом з прямою та точкою. Фактично, площина – це «місце подій», те, де саме відбувається побудування всіх фігур. Відповідно, багатокутник, який представляє собою замкнений контур ламаних, які мають ту чи нішу довжину, займає на ній певне місце, відділяючи його від решти простору безмежної площини. Пояснення площі є досить складним для розуміння дитини, а от формула її знаходження – напроти, вельми простою. Щоб знайти площу чотирикутника, необхідно перемножити довжини двох його перпендикулярних сторін, тобто помножити довжину на ширину. При цьому важливо пам’ятати об’єкт пошуків. Вся поверхня фігури всередині її контуру сприймається як рівні ділянки, що найчастіше приймають формат квадратних сантиметрів. Квадратний сантиметр – це, очевидно, квадрат, який має довжину та ширину, які дорівнюють по одному сантиметру. Ця одиниця виміру площі є традиційною і досить зручною у більшості випадків. Так от, коли учень перемножує довжину чотирикутника на його ширину, він фактично рахує кількість цих квадратних сантиметрів, які вміщує в себе фігура. Ці квадратики, звісно, не є особливо необхідними. Аби дізнатись площу, достатньо й просто помножити ширину на довжину. Цим і займеться дитина під час виконання цього завдання. На екрані перед школярем на кожному етапі нова фігура. Учень перемножує перпендикулярні її сторони, якщо це прямокутник або квадрат, після чого вибирає з-поміж кількох варіантів відповіді потрібний.  

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Х.6
Знаходимо площу фігури
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися